Helemaal gesetteld. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marielle Mulder - WaarBenJij.nu Helemaal gesetteld. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marielle Mulder - WaarBenJij.nu

Helemaal gesetteld.

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

28 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Wat gaat de tijd haaaaard! Nu al bijna een maand hier... Ongelovelijk.

'T weekend van 16 t/m 19 mei heb ik mijn eerste trip ervaren, deze was naar Blanche Marie & Avanavero.. dat was echt net Jungle book, maar dan in het echt. Het was super ver naar het westen & heel lang rijden, maar zeker de moeite waard. 'S ochtends werd ik opgehaald en daar gingen we dan met ons busje, eerst even boodschapjes doen op een marktje en vervolgens maakten we kennis met een lange hobbelweg door de jungle op weg naar Blanche Marie. Onderweg hebben een aantal stops gemaakt, we hebben ons afgekoeld in een klein kreekje en zijn bij Indianen geweest en bij Marrons, 2 culturen en ze leven zo verschillend van elkaar, gek om te zien! & alle kindjes in de blote bibs, haha geinig om te zien dat dat daar gewoon kan.

Eenmaal snachts zijn we nog dieren tegengekomen.... spinnen, slangen, kikkers, vogels noem maar op. De 2e dag op Blanche Marie was echt prachtig, hele mooie watervallen & lekker in gezwommen! Helaas pindakaas was mijn batterij leeg en hadden ze daar geen stopcontact & ik wacht nog steeds op de foto's van de medereizigers ( duuuuuurt lang!!! )

Dezelfde dag nog gingen we nog dieper het Westen in op naar Avanavero, paradijs numero twee, een klein eilandje midden op de rivier omringt door een prachtige jungle waar we ook door hebben gewandeld. 'S avonds hebben we nog kaaimannen gespot, zelfs eentje vast gehouden waaah!

Kortom: hele mooie trip, veel watervallen, jungle, dieren, leuke dorpjes, perfectosss!

Inmiddels heb ik mij ook vandaag ingeschreven bij boxing/sport school '' the gym '', pittige lessen kickfun kan ik je verzekeren, geen airco niks dus uit alle hoeken en gaten zweet je de neten! Maar zo kan ik mijn technieken van de lessen thuis toch nog even blijven oefenen & bijspijkeren hier met kickboksen! Want ja Marielle is Marielle niet zonder sporten natuurlijk...

Ja, ik voel mij wel thuis hier!

Liefs
Marielle

  • 28 Mei 2014 - 12:41

    Monique:

    ziet er allemaal prachtig uit! echt superleuk! nog tweeenhalve week.......
    dikke knuffel moontje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hi! Leuk dat jullie op mijn profiel kijken. Ik vertoef mijn stage 3,5 maand in t prachtig tropsiche Suriname! Enjoy my story! xoxo

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 4929

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 19 Augustus 2014

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: